2008年9月21日日曜日

Freedom!!

今日は時間をかけて、部屋を小春仕様にし、小春や~っと私の部屋だけでデビュー★ 最初は怖かったようで、私の足の間に座ってみたり、周りを回ってみたりしていたけど、そのうち駆け回るようになりました♪ 今まで運動不足だったよね・・・・ごめんよ。なんせマンションだから狭いし、危ないモノいっぱいだしさ。今のところは私の部屋だけで我慢してね☆ 今日から色んな友人のために、日英両方で書くことにしましたので、よろしく。

So, finally I start writing in English! This is my Koharu, which means "small spring". She was born on July 5th, and came to our apartment on August 31st. Recently, she got used to us, but at first, she was really scared of everything and feeling sad without her family. Today was her first time to run freely in our apartment (actually, in my room).

0 件のコメント: