2008年9月23日火曜日

予防接種

今日は二回目の予防接種。病院に行く車の中ではずっと泣いており、着いて抱っこされた腕の中では身動きせず、診察台の上では文字通りガクガク震えてました!かわいそうだった・・・・けど笑ってしましました。怖くて、お漏らしもしちゃった。うちに来てまだ1ヶ月経ってないけど、体重はあれから500gほど増え、2.15kgになっていました。動画は小春が初めてうちわを見たときのもの。毎日私の部屋で走り回っております♪あんなに首を振って疲れないのだろうか?

We took her to see a doctor to get a shot. She is "a chicken" (well, I shouldn't say such a thing since she is still a baby), so couldn't move at all on the examination table, shaking all the time. Actually..... she peed on the table due to the extreme scare!! Now she is at home, being comfortable on her blanket.

0 件のコメント: