2008年11月7日金曜日

髪切りました!


青いリボンをつけてもらったのです★
一つ取っちゃってからこの写真を撮りました。
「ハイ、ちーず☆」って言って撮ったら、「なになに?」って首をかしげていました(笑)
みんなで爆笑♪

She had her hair cut. Doesn't she look cute with a little blue ribbon?
When I was about to take pictures, I said "Say Cheese!", but she (of course) didn't know what I was talking about, so she inclined her head. It was so funny!!

0 件のコメント: